יום ראשון, 2 בדצמבר 2018

עו"ד נועם קוריס- לודמילה תנהל את התביעה נגד מאסטר צ'ק בצפת


עו"ד נועם קוריס- לודמילה תנהל את התביעה נגד מאסטר צ'ק בצפת
ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

עו"ד נועם קוריס- נוסחה למיליון הראשון

עו”ד נועם קוריס כותב על איגוד האינטרנט ועל לשון הרע

בקשה שהוכרעה בבית המשפט העליון לאחרונה הוגשה לפי סעיף 78 לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ"ד-1984 (להלן: החוק) להעברת מקום דיון בת"ק 57602-11-17 מבית משפט לתביעות קטנות בקריות לבית משפט לתביעות קטנות בצפת. עניינה של התובענה בהסכם לגביית המחאה שנכרת בין המבקשת למשיבה.


על פי הנטען בבקשה, המבקשת פנתה לבית משפט לתביעות קטנות בצפת, מקום מגוריה, לשם הגשת התובענה נושא הבקשה אולם מכיוון שמענה של הנתבעת (המשיבה דכאן) הוא בחיפה, הופנתה לבית משפט לתביעות קטנות בקריות. לטענת המבקשת, מכיוון שההסכם נערך בצפת, וזהו גם המקום המיועד לקיום ההתחייבות, לבית המשפט בצפת הסמכות המקומית לדון בתובענה. עוד נטען כי ניהול התובענה בקריות יכביד מאוד על המבקשת נוכח מצבה הכלכלי וגילה המתקדם. המשיבה טרם מסרה תגובתה לבקשה, חרף החלטתי מיום 16.4.2018 המורה לה לעשות כן.

להשלמת התמונה יצוין כי המבקשת הגישה תחילה בקשה לבית המשפט בקריות, שקבע כי אף שלא התקבלה תגובת המשיבה, נוכח קיומה של סמכות מקומית, אין באפשרותו להורות על העברת הדיון.

בשל חוסר הבהירות שבהפניית המבקשת, שבהתאם לסדרי הדין בתביעות קטנות אינה מיוצגת, להגשת התובענה בבית המשפט בקריות, ונוכח זיקותיה הנטענות של התובענה לעיר צפת, המתוארות בבקשה ובגוף התובענה, כמו גם בהעדר תגובת המשיבה, הבקשה התקבלה. הדיון בתובענה הועבר אפוא לבית משפט לתביעות קטנות בצפת.

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי וגישור מאז שנת 2004.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה